Apple Watch a červený vykřičník na obrazovce

Návod na opravu hodinek u kterých svítí červený vykřičník:

 

Pokud vlastníte nějaký model Apple Watch, tak jste si asi mohli všimnout, že žádné z nich nemají klasickou přípojku k počítači a proto je tedy není možné spojit klasicky přes lightning kabel, tak jako jsme zvyklý například u telefonu. Pokud se tedy stane, že se hodinky zaseknou při aktualizaci a nebo u nich nastane problém se softwarem není možné je klasicky přehrát, tak jako u telefonu. Nejčastěji se u hodinek Apple Watch setkáváme s tím, že na obrazovce svítí červený vykřičník s odkazem na podporu Apple.

V nové aktualizeci 8.5 je ale přináší jednu praktickou novinku. Software lze totiž opravit bez pomocí kabelu a návštěvy servisu. Zde naleznete postup, který je potřeba k tomu aby jste mohli software opravit:

  1. Hodinky Apple Watch vložíte na nabíječku
  2. Dvakrát po sobě zmáčkněte podlouhlé tlačítko na hodinkách (nachází se pod digitální korunkou)
  3. Dále pokračujte dle pokynů na vašem iPhonu

Pokud se Vám i v tomto případě nedaří hodinky zotavit, je na řadě tvrdší servisní zásah. V tomto případě se musí hodinky připojit přes speciální servisní konektor přes takzvaný iBus, stáhnout kompatibilní verzi firmwaru v hodinkách a přehrát firmware. Tuto službu poskytujeme na naší pobočce  Mirotel a software nahrajeme  za 120 minut.

Cena 790 Kč vč. DPH za nahrání firmwaru je jednotná pro všechny modely Apple Watch 1/2/3/4/SE/5/6.

 

 

 

 

 

 

Mirotel service s.r.o

Sídlo: Vrchlického 49, Praha 5 Košíře 150 00
Spisová značka C 290818, vedená u Městského soudu v Praze
IČ: 06891136
DIČ: CZ06891136

Kontakt

+420 777 348 676
info@iwatchservis.cz

Provozovna

Vrchlického 49
150 00 Praha 5

Otevírací hodiny

Pondělí – Pátek
10:00 – 18:00

Napište nám

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení Vašeho dotazu či požadavku.